Friday, August 5, 2011

PRAKTIKAL HABIS DA!!

Hello..heheh
actually da seminggu da praktikal aku habis...ngeeee~
konon2 nak hupdate blog untuk hari ke 2 la bagai kan sampai ke
las day non ado yo daro jang oii..haha
penat la blik2 keje nak hupdate-hupdate ni kan..keh keh keh
so just btaw la praktikal aku kat kastam da habis dengan cemrlang terbilang dan gemilang nyer..hehe
so far so good kawan2 kan sane super duper best ar
tmbh2 geng gelak sakan noni dan nizam..haha
memg hari2 aku dok pecah perut kat tmpat kje..
skunk aku da habis tgl diorg be2 je smbg praktikal..
tapiiii jgn ingat aku da tak gelk2..
pagi2 bute si nizam da penuh kan wall fb aku
saje nk wat hp aku bunyi2 pagi2 kacu aku tido (pakai fb mobile)
saje dengki pastu datg si noni ha pakt2 depa dorang tu
dok men coment2 kat fb kan
memg tak aman la hp aku tu bingit la telinga aku...haha
tapi diorg gak la yg wat bulan pose aku ni tak sunyi.. gelak2..
bawah umur lagi diorg tuh pangkat adik2 jer..haha
tapi walaupun aku tua dari diorg haram nk layn elok2..haha
dibuli lagi ader..ngeeee~
TOLONG AKU MANGSA BULI!!! hahaha
aritu baru hari ke2 da kene g kastam balik
tu sumer dak bedua tu nyer keje la
kate ade bende nk mintk tolong la ape la
da sampai haaaa mak kene kelentong nak...haha
haaaaaaaaaaa semmputttttttttt~ haha
(diorg rindu ar tu sbnarnyer..wahahaha ~msk bakul angkat sendri~)
tapi by d way sbb diorg la aku tak bosan g keje
las day aku praktikal
kitorg g lepak2 aku,noni,nizam ngan sabry
thanks kat korg..hehe
wahh sebnrnyer bnyk lagi nk cerita tapi kang panjg benar iyer tak..haha

so smpai sini dulu
Selamat Berpuasa Semua
jgn pose yang yok petg2 bukk periuk..haha
salamm~

No comments: