Tuesday, August 23, 2011

BerbUkE apER??? kuE rayA???

salam..
pejam celik pejam celik bak kate org tue2..
da nk habis bulan ramadhan kan...
so korang nyer pose cmane cukup ke idak..hehe
yang tak ckup tu ganti2 la cepat2 yerw nnt..ngeeee~

ooo motiff utama aku wat entry arini
just nk cite je arini aku bebuka ikan bakar..
sodap hinggo monjilat jari kaki ...haha
memula nk bebuka simple2 jew..
peh tu mak den ngan abh den nk torai lak
oben yg diorg boli tu ha...
den ni solaku cep yg tak bertauliah
tunjuk kan bakat..muahahaha~
BERBAKAT KEW??? JAP AKU PK...  ^_~

and bermula besok..
stat la aku nk wat2 kueh rayer ni..haha
org buat kue raya tgh2 pose ritu akuu da nk last2 nikan..hehe
bukan ape alang2 ade oben ni meh le kite try lu skali
kalo tak jadi takde la buat lagi..ngeeeee~

so tunggu la yer nex entry
pe jadi ngn dapur, oben and kuih2 raya
yang kunun2 aku ng wat tuh..
hangus ke hangit ker..hehe
till nex time daaaaaaa~~~~ :p

p/s: cam lari topik je kan..welkkkk~~~ :p

No comments: