Saturday, December 25, 2010

DEMAM

hai hello salam kepada semua yg bc entry aku nih..hehe
hurmmm agak2 da bape ari aku x update entry eaa...(jap2 nk bilang guna jari kaki)
last entry pasl contest..hehe ilut ati bnyk lagi contest aku nk join tpppppp
hurmmmm peluang untk meng tuh mcm xd jew...huhuhu

ok2 merujuk perkara di atas ( eishh da mcm tulis surat rasmmi gamak nyer..haha bm pon time spm b) hehe
ok2 serius ok semua..hehe DEMAM sape yg tak penah kene demam angkt kaki..hehe 
eish ade gak tuh yg angkt kaki..haha tpu la korg eaaa..hehe sume org pnah kan kene demam...
actually aku pon tgh demm ni sbnrnyer... tu yang aku leh come out dgn entry nih..hehe
(eh aku tedgr2 ade org kate demm2 pon leh online..heh) oo demm aku ni tidak la seteruk mane.. aku masih boleh berdiri dan pergi kenduri kawen lg tadi ok..hehe

bile demam setiap org mesti ade peragai dia yg tersendiri kan...
termasuk la aku..haha aku bile nk demm huh mulut aku akn bising merengek2 
(mcm dak kecik aku nih..haha pe nk buat ank bongsu kan) 
sbb ape aku akn merengek2 ni adalh kerana bile demm segala sendi2 aku dari kaki hingga ke kepala sumer sakit... wahhh lenguh2 tahap dewa nyer la kan.. huhu pastu plus aku ader tongsil yg akn menyebbkna bengkak di tekak aku dan sakitt..huhuh sgt tidak suker ok (tula org suh g operate buang tak nak) 
tp tu sumer akn terhasil biler bdn aku panas tp bile aku mkn ubt ikut time oo bdn ku akn kembali normal cume tekk still bengkk je la..hehe

so korg lak kalo demm cmaner..
senyp jer ker..
bising ker mcm aku...haha
so meh ler kongsi2 yerw kepada folower aku yg 11 org tuh
n sesape yg singh menyingah tuh..hehe

1 comment:

Adi Alida said...

aku kalau demam aku dok dendiam je..
jgn kco emosi aku..klu tak, aku hadiahkan penendang keramat dari chini.hahahah