Saturday, November 20, 2010

Today is Sunday

okie dokie..
so mcm yg sumer org tau hari ni adalah hari ahad ok saya ulang hari ahad..
what the best activities to do when we are bored..hehe
tak de mende yang menarik pown nak buat lorrww..
actually semalam baru je balik dari 'key el' pg umah my sister..hehehe
dia blanje aku tgk wayang cerita harry potter..ngeh3x
selain tu dia gak blanje aku g thai odesey masage2 badn gituh...
perghhh sgt2 seronok bile badn kite di urut2 tulang belulang di letup2..hehehe
nak2 tang pinggang and tulang belkg x ley tergmbar dengn kate2 ok...hehe
ade take a few picture but x ley uplod cni bahaya..ehehehe
to my sister tq very much for spend ur money on me.. love u muahx3x..:)


nie la thai odyssey tempat urut yg besh tue..:)

suasana thai odyssey tuh

ni la pakej yg akk aku banje tuh..ngeee..:)

ermm tu la hujung minggu aku kali nih..hehe

haaa nak tau tak actually aku tgh tgu berita kakak ipar aku ni biler tah nak besalin
septtnyer minggu lepas
ni gler da lewat semingu kot
risau gak aku...hehe
excited ni nak tau bby girl ke boy..:)
mintk2 la boy ank buah girl da ade 3 tu tak cmpur ngan ank buah sedara ada lg 3 girl..
nak gak la merasa ank buah boys..hehe
tadi baru je call my bro tny my sis in law cmner
dia kate da besalin da aku sikit punyer tekejut la dia leh x bgth kakak ipar aku da besalin
aku da bebel2 pastu dia leh kate ngan selmbe der jer... besalin kulit la..hahaha
mongek punyer abg saje je wat gempak...hehe
pe2 pown wish my sis in law dpt besalin dgn seng n selamt ok...
and wish for bby boys gak...hehehe

k that all 4 today bye guyss..:)




No comments: